گلند های تقلبی

چگونه گلند های تقلبی وارد بازار شدند

می دانستید گلند های تقلبی بیش از 50 درصد بازار رار اشباع کرده اند

از طریق بازدید چشمی تحت هیچ شرایطی نمی توانید به تقلبی بودن آنها پی ببرید.

در اغلب موارد گلند های تقلبی بعد از استفاده در مدت زمان بسیار کوتاه خورده می شود و می شکند ، ودر زمان خرید از ظاهر آن اصلا این موارد را نمی توانید تشخیص دهید.

 

گلند های تقلبی به این طریق وارد بازار می شوند

 

چندی پیش که با دپارتمان فروش شرکت جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات برق حضور داشتیم، دیدیم که شرکت هایی از کشور چین نیز در این نمایشگاه حضور دارند که عمده فعالیتشان تولید گلند های ضد انفجار و صنعتی بود. زمانی که از نمونه ها بازدید کردیم و برند تجاری آنها پرسیدیم و گواهی ها و استاندارد ها را از آنها خواستیم دیدیم که هیچ گونه مارک و مشخصه ایی اصلا بر روی هیچ کدام از آنها حک نیست، علت را که پرسیدیم گفتند که این قطعات به صورت خام می باشند و شما هر برند و مشخصه ایی که خواستید ما بر روی آن حک می کنیم، یا گلند مورد نظر خود را سفارش می دهید و ما آن را شبیه سازی می کنیم و قیمت تمام شده در زمان تحویل در ایران یک چهارم قیمت برند اصلی خواهد بود،

 

هر چند که با نگاه چشمی واقعا غیر قابل تشخیص بود ولی بعد از مدت کوتاهی توانستیم متوجه شویم که چگونه می توان نوع شبیه سازی شده ی آن را از نوع اصلی تشخیص داد. تشخیص گلند های تقلبی در مقاله ی زیر توضیح داده شده است.

 

یک راه کاربردی برای تشخیص گلند های تقلبی

 

بیشتر که تحقیقاتمان را ادامه دادیم دیدیم که تعداد این افراد که به تولید به این نحو اقدام می کنند بسیار زیاد است و در ادامه بازدید ها به این نتیجه رسیدیم که اصلا این اشخاص صاحب هیچ شرکتی در چین نیستند بلکه به صورت بازاریاب در ایران حضور پیدا کرده اند و پس از اخذ سفارش از طرف ایرانی، در کشور چین به کارخانه ایی سفارش می دهند و برای ساخت اقدام می نمایند و سپس محصول را به کشورمان ارسال می کنند.

مقالات بیشتر :

تشخیص گلندهای تقلبی

سایز گلند کابل

گلند چیست؟

نکات خرید باکس ضد انفجار

گلند چیست؟

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *