تشخیص گلند های تقلبی

یک راه کاربردی برای تشخیص گلند های تقلبی

یک راه کاربردی برای تشخیص گلند های تقلبی

همانطور که در مقاله (چگونه گلند های تقلبی بازار را اشباع کردند) توضیح دادیم، متاسفانه تعداد گلند های فلزی صنعتی و ضد انفجار  تقلبی در بازار کم نیستند و باید در زمان خرید شناخت کافی هم از بازار و هم از تجهیز را داشته باشیم که بتوانیم محصول اصل و مطمئن را خریداری کنیم چرا که همین امر سبب تضمین عمر محصول وکیفیت آن خواهد بود و همچنین در صورت استفاده از گلند های ضد انفجار غیر اصالتی، قابلیت اطمینان استفاده از آنها به صفر می رسد که قطعا تبعات خود را به دنبال دلرد.

در این مقاله به یک راه کاربردی برای تشخیص گلند های تقلبی می پردازیم.شرک ما با استفاده از همین روش، اقدام به خرید گلند های صنعتی و ضد انفجار در سطح بالا می نماید، که برای آگاهی شما در ادامه به توضیحات آن پرداخته ایم.

بهترین راه برای تشخیص گلند های تقلبی این است که به کاتالوگ آنها رجوع کنید، کاتالوگ شرکت های تولید کننده دقیق ترین اطلاعات درباره محصول تولیدی را ارائه می نماید که به راحتی با استفاده از آن می توان به ماهیت محصول پی برد.

به مثال زیر توجه کنید.

برای این کار ما به یکی از کاتالوگ های محصولات مراجعه می کنیم .
جدول زیر بخشی از کاتالوگ ضد انفجار گلند cmp  می باشد.
گلند مورد نظر خود را از روی جدول انتخاب می نماییم.
در جدول سایز گلند متریک M20 مد نظر است.
همانطور که در جدول مشخص شده گلند CMP  انگلیس شماره M20 وزنی معادل ۰٫۱۱۷ Kg دارد.

 

گلند ضد انفجار M20

همانطور که مشخص است، اوزان گلند ها با سه رقم اعشار و دقیق نشان داده شده است، بعد از مشخص شدن وزن، یک نمونه از گلند های خریداری شده را با ترازو وزن کنید. اگر وزنی غیر از مقدار درج شده در جدول را  مشاهده کردید به قطع یقین محصول خریداری شده اصل نیست.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *