فروش باکس ضد انفجار و نکاتی که خریدار باید بداند

فروش باکس ضد انفجار و نکاتی که خریدار باید بداند


زمانی که قصد خریدن این تجهیز را دارید از طرف برخی فروشنگان متاسفانه اتفاقات بدی می افتد که دانستن این نکات باعث خرید آگاهانه شما می شود.

1-خارج کردن تجهیزات داخلی در زمان فروش باکس ضد انفجار توسط فروشندگان

تیم مشاوره شرکت ما با چندین سال در امر واردات تجهیزات ضد انفجار به قطع یقین به شما می گوید، باکس ترمینال های وارداتی از کشور های اروپایی (به طور مثال:برند Weidmüller ) همگی درای ترمینال هایی درون خود هستند، که اکثر فروشندگان این تجهیزات ترمینال ها را از درون آن خارج کرده و باکس ها و ترمینال ها را به صورت جداگانه می فروشند. این ترمینال ها دارای قیمت نسبتا بالایی در بازار هستند. در زمان خرید حتما از وجود ترمینال ها اطمینان حاصل نمایید.

تصویر زیر نمونه ایی از باکس ضد انفجار همراه با ترمینال های اصلی است.

2-عدم جلای سطح نشان از تقلبی بودن آن است

باکس های ضد انفجار اروپایی دارای کیفیت فوق ممتاز می باشند طوری که با نگاه اولیه به سطح بلورین فلز این سوال در ذهن شما نقش می بندد که چگونه تولید کنندگان توانسته اند کیفیت سطح محصول را تا این حد افزایش دهند. تا آنجایی که با لمس این تجهیز اثر انگشت شما به راحتی بر روی آن می ماند یا چهره ی خود را بر روی سطح آن همانند آیینه می توانید ببینید که این امر به خاطر تکنولوژی الکتروپولیش در زمان پرداخت نهایی سطح آن است.

تکنولوژی الکتروپولیش فرآیندی است که در آن سطح فلز را در حمام الکترولیت صاف و صیقل می کنند که این امر سبب پرداخت میکروسکوپی سطح باکس ها و از بین رفتن حفره ها می شود که باعث هیدروژن زدایی سطح محصول می گردد، همین امر سبب می شود که مقاومت در برابر خوردگی شدیدا افزایش پیدا می کند.

نکته قابل توجه:

با توجه به توضیحات بالا باکس هایی که در شهرک های صنعتی داخلی ساخته می شود دارای لبه ایی برجسته و نا همخوان است که بدون هیچ نظارتی ساخته و با لیبل های تقلبی مزین می شوند همچنین با ارائه گواهینامه های مرتبط با لیبل های چسبانده شده فروخته می شود که تبعات آن …

3-به ضخامت ورق باکس ها توجه کنید

استاندار ضخامت ورق ها جهت ساخت باکس ها از طرف اکثر تولید کنندگان معتبر اروپایی 1.5 میلی متر در نظر گرفته می شود که بابازرسی چشمی قابل حدس خواهد بود. در صورت مغایرت، احتمال غیر اصالتی بودن کالا وجود دارد.

مقالات بیشتر :

تشخیص گلندهای تقلبی

سایز گلند کابل

گلند چیست؟

نکات خرید باکس ضد انفجار

گلند چیست؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *